de laatste zet sandra brown thriller recensie thrillzone.jpg
Auteur(s) Sandra Brown
4
Review date 24 april 2018

Sandra Brown debuteerde in 1981 als schrijfster, en inmiddels heeft ze al meer dan 80 titels op haar naam, waarvan vele bestsellers zijn geworden. Brown staat bekend om haar boeken waarin romantiek en spanning hand in hand gaan. Ook De laatste zet kan in deze categorie geschaard worden. Verrassende plotwendingen gecombineerd met romantische spanning maken de nieuwste thriller van Sandra Brown een ware pageturner.

Jordie Bennett is een slimme zakenvrouw die als een blok valt Shaw Kinnard met zijn gevaarlijke uitstraling. Dan blijkt dat Shaw eigenlijk een huurmoordenaar is met de opdracht om Jordie te vermoorden. Maar in plaats van haar te vermoorden ontvoert hij Jordie,. Op deze manier hoopt hij dichter bij de 30 miljoen dollar te komen die Josh, de broer van Jordie, heeft gestolen. Terwijl ze op de vlucht zijn voor de FBI en een beruchte crimineel moeten Jordie en Shaw op elkaar vertrouwen. Maar is Jordie wel helemaal eerlijk? Welke rol speelde zij bij de diefstal van haar broer?

Brown biedt haar fans met De laatste zet wat ze van haar verwachten. Wat is dit boek een genot om te lezen. Het verhaal leest makkelijk weg en van begin tot eind wordt je meegezogen in de levens van Shaw en Kinnard. De personages zijn goed uitgewerkt. Gaandeweg het boek leer je ze steeds beter kennen en krijgen ze meer diepgang, wat gelijk ook zorgt voor de nodige verrassingen.

Verrassende plotwendingen zijn Brown absoluut op het lijf geschreven, continu weet ze het verhaal spannend te houden. Kortom, Brown maakt haar reputatie meer dan waard. De laatste zet belandt vast en zeker ook weer op de lijst van bestsellers. Wij zijn fan!

29 april 2024 4:16

0